Comic Relief

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: Comic Relief

Post by Chrys on Fri 26 Dec 2014, 9:16 pm


_________________
"The sky is filled with good and bad that mortals never know."
~ Robert Plant

"Go then.  There are other worlds than these."
~Jake Chambers to Roland Deschain, The Gunslinger
avatar
Chrys
Admin

Posts : 1734
Join date : 2014-02-08
Location : East SF Bay

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Aces on Fri 23 Jan 2015, 5:29 pm

cheers

avatar
Aces
Admin

Posts : 3962
Join date : 2014-02-08
Age : 59
Location : Midwest

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Aces on Sat 24 Jan 2015, 6:34 pm

Chrys wrote:

How the hell did I miss this giggle
avatar
Aces
Admin

Posts : 3962
Join date : 2014-02-08
Age : 59
Location : Midwest

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Chrys on Sat 24 Jan 2015, 7:25 pm

Aces wrote:
Chrys wrote:

How the hell did I miss this giggle

Because no one ever posts here? giggle

It's good stuff, idn't it?

cheers

_________________
"The sky is filled with good and bad that mortals never know."
~ Robert Plant

"Go then.  There are other worlds than these."
~Jake Chambers to Roland Deschain, The Gunslinger
avatar
Chrys
Admin

Posts : 1734
Join date : 2014-02-08
Location : East SF Bay

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Aces on Sat 24 Jan 2015, 7:30 pm

Chrys wrote:
Aces wrote:
Chrys wrote:

How the hell did I miss this giggle

Because no one ever posts here?  giggle

It's good stuff, idn't it?

cheers

giggle

Excellent  cheers
avatar
Aces
Admin

Posts : 3962
Join date : 2014-02-08
Age : 59
Location : Midwest

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by tiny on Wed 11 Feb 2015, 12:00 am

Whats going on here?
Some secret thread........a conspiracy, thats what this is............ peek

hmmm.........I DO have some comics that I really like, I may add a bit here, soon.......... daydream
avatar
tiny

Posts : 1510
Join date : 2014-04-04
Age : 59
Location : right where I wanna be

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by tiny on Wed 11 Feb 2015, 12:03 am

Chrys wrote:cheers
Gotta love Lewis Black...

dammitt, he was one I wanted to add.........I love the"finger movements ".....so many highly intellegent people have that foible........makes ya think, theres more to Black, then we see....... whistle
avatar
tiny

Posts : 1510
Join date : 2014-04-04
Age : 59
Location : right where I wanna be

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by tiny on Thu 12 Feb 2015, 6:58 pm

Hell, I loved this guy, when he used to do this stuff.........havent seen him in years..........

avatar
tiny

Posts : 1510
Join date : 2014-04-04
Age : 59
Location : right where I wanna be

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by tiny on Thu 12 Feb 2015, 7:04 pm

one more lip of kevin, we laughed all thru this stuff..........

avatar
tiny

Posts : 1510
Join date : 2014-04-04
Age : 59
Location : right where I wanna be

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by tiny on Thu 12 Feb 2015, 7:10 pm

We watched this dude in the 80's, and he cracked us up...........enjoy this.... giggle

avatar
tiny

Posts : 1510
Join date : 2014-04-04
Age : 59
Location : right where I wanna be

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Chrys on Sat 14 Feb 2015, 3:32 pm

tiny wrote:We watched this dude in the 80's, and he cracked us up...........enjoy this.... giggle


Loved Hedberg...this was actually my first post in this topic cheers

I can quote him all day on bits he did from this show...Smackey the frog is one of my favorites.

RIP, Mitch.

flowers

_________________
"The sky is filled with good and bad that mortals never know."
~ Robert Plant

"Go then.  There are other worlds than these."
~Jake Chambers to Roland Deschain, The Gunslinger
avatar
Chrys
Admin

Posts : 1734
Join date : 2014-02-08
Location : East SF Bay

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by tiny on Sat 14 Feb 2015, 5:45 pm

Chrys wrote:
tiny wrote:We watched this dude in the 80's, and he cracked us up...........enjoy this.... giggle


Loved Hedberg...this was actually my first post in this topic cheers

I can quote him all day on bits he did from this show...Smackey the frog is one of my favorites.

RIP, Mitch.

flowers

It wound up, he wasn't the comedian I was trying to find, even if, YES...he is good...AND I had no idea he had passed..........sad.. : (

I was after a comedian who btought a ladder on stage, and would joke about " Steo, step, NOT a step"...I remember how we cracked up at that sketch.....but I CANNOT remember that comedians name, and we REALLY searched....I thought Hedberg was him, but....nope, I was wrong....I'll just keep searching, till I figure it out............
avatar
tiny

Posts : 1510
Join date : 2014-04-04
Age : 59
Location : right where I wanna be

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Aces on Thu 30 Apr 2015, 7:27 pm

avatar
Aces
Admin

Posts : 3962
Join date : 2014-02-08
Age : 59
Location : Midwest

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Chrys on Fri 15 May 2015, 5:39 pm


_________________
"The sky is filled with good and bad that mortals never know."
~ Robert Plant

"Go then.  There are other worlds than these."
~Jake Chambers to Roland Deschain, The Gunslinger
avatar
Chrys
Admin

Posts : 1734
Join date : 2014-02-08
Location : East SF Bay

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Aces on Thu 25 Jun 2015, 6:26 pm

avatar
Aces
Admin

Posts : 3962
Join date : 2014-02-08
Age : 59
Location : Midwest

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Chrys on Thu 25 Jun 2015, 8:36 pm

Aces wrote:

Loved this guy... cheers

_________________
"The sky is filled with good and bad that mortals never know."
~ Robert Plant

"Go then.  There are other worlds than these."
~Jake Chambers to Roland Deschain, The Gunslinger
avatar
Chrys
Admin

Posts : 1734
Join date : 2014-02-08
Location : East SF Bay

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Aces on Fri 26 Jun 2015, 7:28 pm

drink giggle

avatar
Aces
Admin

Posts : 3962
Join date : 2014-02-08
Age : 59
Location : Midwest

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Chrys on Sat 18 Jul 2015, 12:53 pm

rofl

_________________
"The sky is filled with good and bad that mortals never know."
~ Robert Plant

"Go then.  There are other worlds than these."
~Jake Chambers to Roland Deschain, The Gunslinger
avatar
Chrys
Admin

Posts : 1734
Join date : 2014-02-08
Location : East SF Bay

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Aces on Fri 06 Jan 2017, 6:54 pm

drink giggle cheers

avatar
Aces
Admin

Posts : 3962
Join date : 2014-02-08
Age : 59
Location : Midwest

View user profile

Back to top Go down

Re: Comic Relief

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum